När ska de ge med sig?

Efter ett par veckor med extrem värme och klibbiga nätter så börjar jag faktiskt bli riktigt trött på de. Jag borde njuta och ja de gör jag då vintrarna här i Sverige är rätt långa men inombords lider jag och önskar att graderna kan sjunka till 20-23 med svala vindar....då kan jag riktigt njuta av sommaren! :)

Trots varma o torra dagar så tar vi oss igenom dom, hörde om ovädret som dragit över Sverige i helgen med blixtar o dunder men extrema skyfall.....som självklart inte nådde oss som jag hoppats men bättre lycka nästa gång ;)
I söndags var vi på på min minsta kusins dop ute i Tjällmo och förvisso skönt att solen lös o värmde men yrsel kom ganska fort tyvärr. Annars en jätte mysig dag och träffa släkten på min o Niclas sida, älskade familj! 
Adrian som lilla killen fick heta kom i Mars dagen innan Theodor fyllde 2 och var en riktig liten sötnos.....längtar bara ännu mera efter bebis nu, hehe :)

Avslagen preggo i soffan lördags kväll med bulan och så sambon som smitit från soffan vid detta tillfälle, bikinitopp och trosor är skönast just nu på kvällarna! ^^

Annars har vi det bra här hemma och det börjar närma sig Augusti som innebär Antes och min årsdag....hela 6 år tillsammans! Så då är väll planen en dejt på tu man hand som varje år bara vi två, jag längtar! :)
Sen så börjar Theodor dagis 19 Augusti, alltså om 3 veckor idag om jag inte räknat fel, Sommaren har gått fortare än trot, han har varit hemma med mig i 8 veckor redan!
Sista veckorna ska vi njuta innan vardagen drar igång och bebis sen kommer, vi håller också tummarna att Ante kan få ta ut semester vecka 33. Just nu osäkert då de är dåligt med folk men vi har hoppet kvar om att få sista lediga veckan tillsammans ♥

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: