Sista dagen

Nu är vi inne på den sista dagen detta år och ja den kunde inte ha börjat bättre för mig, upp vid 9 för att käka frulle och sen börja tvätta vid 10....livet är allt härligt ibland :)
Men fasen vad tvätt vi har idag och torktumlaren är INTE fixad, den var trasig helt så dom var tvungna och beställa en ny. Känns super peppande att hänga upp handukar mm i torkskåpen igen....suck. Aja under tiden vi tvättar så ska jag packa, byta kläder (vandrar nu runt i mjukis och gårdagens tröja....hehe) och även fixa håret och lite smink så man ser någolunda bra ut till ikväll. Sen efter 14 så drar jag till älsk :)
Så vill nu passa på och önska mina läsare ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Många nyårskramar till er, puss o kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: