Handledare

Hejsan! Fick mer o göra idag än jag trodde, åkte ner till AF vid halv 2 ca och gav info om vilken jobbcoach jag har valt osv. Sen så precis när vi var klara så kom en som arbetade där som tydligen var min handledare, vi hälsade och när jag var klar hos den andra så sa hon att jag kunde ta handledarmötet nu om jag hade tid så fick vi det gjort och klart man inte missar det tillfället! Slipper jag gå dit en extra gång liksom ;)
Så mitt första möte med min handledare är klart och det känns jätte bra, en jätte trevlig tjej fick jag! :)
Så om ca 1-2 veckor så skulle jag få ett brev från jobbcoachen om ett första möte, blir nog kalas fint det där! Dock gillar jag inte reglerna fortfarande men det får gå för nu!

Nu så har jag för en liten stund sen käkat mat, blev fisk med potatis och kallsås.....MUMS! Så nu innan true talent och idol börjar så ska jag packa ner allt på tvhyllan i en kartong för att eventuellt slänga ut den snart ;D
Förövrigt idag har jag mått illa och inte varit på topp för att vandra ut men jag var ju tvungen så bara sätta sig på cykeln och trampa, dock kändes det kanska väl att jag dragit ner på cyklandet de senaste veckorna för fan vad svettigt det blev hem....haha.

Vi har också hittat en till lägenhet i ljura med bra hyra och på 4:e våningen! Dock utan hiss men är den fin och nåt för oss så ordnar det sig på nåt vis om vi nu får titta på den ;)
Så håll tummarna (y)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: