God natt

Har nu sagt god natt till min lilla pojke så förhoppningsvis somnar han snart :)
Idag blev det som sagt en tripp till Media Markt och deras hemelektronikmässa, sjukt mycket folk! Vi hittade lite men dock ingen hemelektronik...hehe, bla köpte vi Breaking Dawn - part 1 :)
När vi kom hem har vi tagit det lugnt, vikt tvätt och lite sånt. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske tar mig en tur ner till stan för att kolla på byxor till Theo och även kläder till mig. Senare på kvällen så blir det att se på majbrasan, redan siste April....tiden går så fort!

Uppdaterar jag inte imorrn så vill jag nu önska er en trevlig valborg! :)
Farmor
2012-04-29 @ 21:52:16

Jag hade ofta bärselen med barnen i. Funkade jättebra när dom inte vill sova och man hade mycket att stå i.

Tack för att jag fick gosa med honom :) Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: