Sjukling

Hej på er, halva veckan har gått och jag har tagit en liten paus ifrån bloggen. Varit alldeles för trött för att ens tänka på att sätta mig ner och skriva ett inlägg till er men nu så känner jag att orken finns så vi kör :)
I måndags blev det ÖF, i tisdags tog jag mig iväg till gymmet.....måste verkligen bli bättre på de! Och igår så var vi på BVC och igår eftermiddag så slog bacillerna till. Theo är förkyld och har lite feber så lunchen med Carro blev inställd men även lilla Vilde mådde inte heller så bra, så vi bokar om lunchen till en annan dag. Min lilla plutt har varit på relativt gått humör och varit pigg men varit otroligt täppt och näsan har bara runnit, stackarn ♥
Hoppas han blir bättre till på måndag då det är fotografering på ÖF, håller tummarna! Har även haft mamma här på fika igår och idag, mysigt och de tyckte speciellt Theo....det är verkligen mormors pojke!
På BVC gick allt bra och allt såg bra ut på våran lilla pojke, vi har 10 kg och 74 cm av kärlek här hemma....stora killen :) ♥
Snart är det helg och imr hämtar Ante hem bilen över helgen, härligt! Vi kör på en storhandlig imr för första gången med egen bil och mamma följer med också :)
Ska nu ta och se Hela Sverige Bakar och bara njuta av lugnet innan nattens bravader drar igång, inte lätt att vara förkyld som bebis....önskar er en mysig torsdagskväll :)
 
P.S Snön visade sig för första gången denna säsong idag....mysigt men lite tidigt kan jag tycka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: