Det var ett tag sen!

Hej på er!
Ska erkänna för er att jag ärligt talat inte tänkt på bloggen alls de senaste månaderna (snart 2 månader sen sist) och de har många orsaker. För de första så känner jag att jag helt enkelt inte hinner med och vet inte heller vad jag ska skriva om ibland då vardagen just nu är söka jobb och dagis eller så är lillkillen hemma. Men nu är vi inne på årets sista dag och jag känner väll att de är hög tid att ta tag i det här, vill jag blogga eller inte?
KLART JAG VILL! Bara de att jag måste nog rycka upp mig och veta vad jag vill skriva om, kanske ska bli ett nyårslöfte till mig själv? Så får de nog bli :)
Hoppas de ät bra med er, här är de bättre än på länge då Theodor hade en släng av magsjuka 1½ vecka innan jul och sen blev vi förkylda med rinnande näsor och hosta....så skönt att vara förbi de nu och hoppas vi slipper de på ett bra tag! :)
 
Julafton var super mysig trots min hosta, Ante jobbade och när han kom hem så åkte vi till svärmor och firade jul med henne, hennes sambo, hans mamma och Micke. Lagom mycket folk om ni frågar mig för mådde verkligen inte bra av förkylningen, så var alldeles lagom! Jag fick något som jag velat ha lääänge....en köksassistent från OBH Nordica i chillirött och en digital köksvåg :D
 
 
Jag har hunnit inviga den och jag ÄLSKAR DEN! Kommer användas flitigt kan jag tala om :)
Theodor och Ante fick också fina julklappar, vi tackar för allt. Theo fick massor av bilar, en radiostyrd bil fast med sladd, ett parkeringshus, Dumma Mej 2, En Angry Birds gossedjur som låter, mössa och vantar med Angry Birds, klossar med bilder och bokstäver, lego duplo (Plattor, tåg och flygplan) och en grävskopa....tror inte jag har glömt något :)
 
Idag kommer Micke och Linnéa över och firar in de nya året med oss precis som förra året, ska bli kul :)
Får jag mer tid idag kommer en sammanfattning av året som gått.....annars så vill jag nu önska er ett gott nytt år och god fortsättning!
 
Här kommer lite blandade bilder från de senaste veckorna!
 
 
I övrigt så försvann snön lika fort som den kom i mitten av december....tyvärr!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: