Promenad

Kom hem för en liten stund sen från Gisse, blev en mysig stund hemma hos henne och Theo tyckte det var riktigt intressant med 2 andra katter som var lite mer nyfikna på honom än katten här hemma ....mycket kul om ni frågar Theodor!
Blev att gå dit och hem som resulterade i en promenad på ca 1 tim och 15 min, känns bra i både kropp och själ och jag är mer motiverad än någonsin då jag passerade 70 på vågen nu i veckan :D
I lördags så blev det dop för lilla Joakim och jag gick på överskottsenergi i söndags då jag dammsugade och moppade golvet....även bakom soffan, tvättade gjorde vi också :)
I måndags så var vi på öf och igår var mamma här på en kopp kaffe och så pratade vi lite om lördagen, vi beger oss nämligen till ullared då så mamma ska ta Theo hela lördagen och natten till söndagen. Ska bli jätte intressant, skrämmande och spännande på samma gång då det är första gången vi lämnar bort Theo så länge men det ska nog gå bra bara jag slutar oroa mig och hönsa för mycket ^^

Hur gick det när ni lämnade bort era barn första gången en längre stund/över natten?
 
Nu ska jag njuta lite av lugnet innan yrvädret vaknar, han somnade i vagnen så får se när han behagar vakna :)
 
Charmtrollet käkar köttfärsås och spagetti i måndags ^^ ♥
Carro
2013-02-21 @ 20:49:45
URL: http://www.snuttungar.blogg.se

Det har gått hur bra som helst och de har nog aldrig sovit så bra som när de sov borta! Kommer gå jättebra! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: