November

Vi räknar ner.....inte långt kvar till jul nu. Sitter redan och hoppar av glädje att jag snart ska få baka lussekatter, pepparkakor, koka knäck och smörkola! Jag är en sån som verkligen älskar julen och i år hoppas jag på att få pynta lite mer än jag gjorde förra året då vi nu bor större :)
Lilleman är på dagis och jag ska hämta honom om ca en timma, själv har jag gjort de jag brukar göra när han är där...nämligen kolla jobb och även kunna söka ett. Känns som jag bara söker och söker men inget händer, hoppas verkligen de vänder snart!
 
Theodor har hunnit bli 19...snart 20 månader! Snart bara 4 månader kvar till hans 2 års dag, allt går så fort att jag knappt hinner med. Han pratar för fullt och försöker med nästan alla ord vi säger till honom och vill lära sig, han har börjat sätta ihop 2 ord som exempel "Elvija ova" som är Elvira sova.....de går framåt med andra ord :)
Pottträningen går framåt och kissade där för första gången förra veckan, vi tar de i hans takt och de får ta den tid de tar :)
Han är envis, har en extrem vilja och ger sig inte i första taget MEN är världens goaste pojke som oftast inte backar för en puss o kram. Mycket kärlek varje dag ♥
 
Hoppas ni har de bra i vårat avlånga land och tar hand om varandra, kram!
 
Första dagisfotot. Där han trivs som fisken i vattnet :) ♥
 
 
Maria
2013-12-04 @ 10:08:51
URL: http://fashionstars.blogg.se

ja nu går tiden verkligen undan!
vilka fina kort :)

sv; ja det är lite så jag känner också. brukar vara ganska mätt på julen efter juldagarna så bättre att ta fram granen när man fortfarande är helt förälskad i julen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: