Hösten knackar på...

Hej på er, nu är det snart 1 månad sen jag bloggade så tänkte att nu är det väll ändå dax! 
Dagarna rullar på och Theodor går 3 dagar i veckan på dagis och han trivs super bra! Var enstaka gnäll vid lämning förra veckan som då var den första riktiga veckan efter inskolningen men annars är han en glad pojke som både äter och sover bra där :)
Känns bra för oss föräldrar också och framför allt mig som nu kan lägga fokus på att söka jobb. Sitter minst 2 timmar dom dagarna Theo är på dagis och letar jobb, mailar företag. lägger in spontanansökningar mm.....mycket som sker men har än så länge bara fått nej men jag kämpar! Så fort vi köpt bläckpatroner till skrivaren så ska jag skriva ut CV:t och gå personligen till företag när jag får ork till de!
 
Annars mår vi bra och sensommaren håller i sig med härlig värme upp till 20+ mitt på dagen, så vi njuter för fullt men höstan närmar sig då det är kallt på morgon/kväll samt börjar löven få färg och falla från träden....mysigt :)
I måndags var vi på Theodors 1½ års kontroll på BVC som gick bra och han fick även vaccin. Idag är han 88 cm lång och väger 14.15 kg ♥
Så imorgon blir han hela 1½ år, stora killen! 
 
 
Vi har också börjat gå till ÖF igen som öppnade samma dag som vi började inskola Theo men vi går varje måndag nu då Theodor inte har dagis och passar på att leka av oss där! Theo älskar öf och de märks varje gång vi går förbi, han pekar mot öf och säger "där" och säger jag inte idag så gnäller han så ja.... ;)
Orden kommer sakta men säkert på Theodor men populära ord att säga är där, titta, pappa, dadda, tisse, gurka, tissigt (kissigt), blöja m fl. Mamma har han vägrat/inte kunnat såga trots tappra försök från oss men de kommer nog snart ^^
 
Nej ska snart ta på mig och gå och hämta sonen från dagis och sen tar vi helg. :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: