Julklappar

Hösten har knappt börjat men ändå så har jag och Ante börjat diskutera julklappar, inte så konstigt då det snart bara är 3 månader kvar! Vi är ju absolut inte färdiga än med funderingar över vad alla som vi ger ska få men den vi nog vet är våran son. :)
Jag är mer insatt i det där och vet på ett ungefär vad man kan ge till en unge som gillar bilar, bygga med lego/klossar dylikt och som ääälskar Vi på Saltkråkan :)
Detta funderar jag på! Har ni något mer förslag? :)
 
Micki byggstavar
 
Hela serien, 6 disk!
 
Sen även mera duplo, duplo byggplatta och nån traktor/bil/buss :)
 
Förra året blev det inte mycket och i år kör vi på samma då han redan har mycket och kommer säkert få mer ändå! Tips till er som funderar på julklappar till honom så ger jag förslag att lego duplo går alltid åt, bilar älskar han (eller ja i princip alla fordon), garage/parkeringshus är nog nåt han skulle gilla och kläder går alltid åt! :)
Annica
2013-09-15 @ 09:40:54
URL: http://ankansplaskdamm.blogspot.com

Byggsaker är alltid bra. Kan även rekommendera pärlor =). Inte sånna små utan det finns större. Perfekt för att öva finmotorik med.
http://www.br-leksaker.se/serier/hama/hama%20maxi%20l%C3%A5da%20med%20p%C3%A4rlor%20och%20p%C3%A4rlplattor.aspx?id=891683&vid=143730
Det står 3-6 år men fungerar fint till mindre barn med, under översikt såklart.

Svar: Tack Annica, tål att tänkas på :)
Emma

sanna hyvärinen
2013-10-16 @ 15:30:40
URL: http://socosy.blogg.se/

Hej! Jag lämnar en kommentar hos dig för att fråga om du skulle vilja göra mig en liten tjänst som skulle betyda såå mycket för mig!! Jag heter Sanna och är 20 år och bor i en liten stad utanför Stockholm, jag brinner för mode och skönhet (vilket du kan se i min blogg haha) jag deltar nu i Schwarzkopf tävling på facebook där man kan vinna en tävling om Sveriges snyggaste hår! Jag skulle vara evigt tacksam om du ville rösta på mig! Kram!
https://hairicons2013.com/sv/entry/87/


/ WWW.FASHIONJOINT.SE




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: