Försommar i April!

Vilket väder det har bjudits på den senaste veckan, helt underbart! Och bara igår så var de varmaste dagen här i stan på över 20+ :D
Ska bli varmt idag också men sen så ska de tydligen bli mildare men vem förvånas....alltid till valborg om jag inte minns fel så är de skitväder. Oavsett så har vi njutit för fullt av värmen i helgen, i lördags var vi ute på gården och fika samt lekte i 3 timmar! Ojojoj vad trött Theo var efter de, somnade på knappt en minut efter han satte sig i soffan ;)
I söndags blev de också ute lek och efter lunch gick vi hem till hans farmor ett par timmar och njöt av vädret, så skönt att man känner att sommaren är påväg :)

Nu är lilleman på dagis och jag samt Elvira njuter av tystnaden här hemma och de behövs då Theo kom in vid 4 imorrse pigg och glad.....= trötta föräldrar! Så för den sakens skull får dagen gå fort så vi får lägga oss och sova igen för mitt huvud är inte med idag ;)


Lite bilder från helgen som gått, ni anar inte hur mycket vi saknade Andreas men vi har haft de okej ändå och vi får ta igen helgen som kommer! Men jag skulle ju ljuga om jag sa att jag INTE krama ihjäl honom i söndagskväll....att man kan sakna en människa så mycket! Min andra halva, min själsfrände ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: