v.31 (30+0)

10 veckor....igår var de 10 veckor kvar till beräknad ankomst och fast tiden går relativt fort så känns de som en evighet kvar. Igår var framför allt en sådan kväll då allt kändes jobbigt, jag är tung och otymplig och hade så sjukt ont i höften....vilken tur att de då bara är nångång då och då jag känner så för visst finns det där i tanken hela tiden att jag blir större och de blir jobbigare men sällan jag tycker de är mer jobbigt än vanligt :)

 
Frågar ni mig så börjar magen få en riktigt rund form nu och den spänner varje dag, oftast eftermiddagen/kvällen  så nu börjar de bli riktigt trångt för den lilla! Annars är allt som vanligt och dagarna rullar på med foglossningar och halsbränna i inte allt för jobbig form och de tackar jag för!
Bebis är nu ca 40 cm lång och väger ca 1.6 kg (enligt gravidapp), är jätte aktiv framför allt på kvällar och mornar. 
Jag har börjat bli jätte nyfiken på vem som gömmer sig där inne och vet inte om jag nämt de förut men kan ångra ibland att vi inte kollade vad de är fast jag personligen tycker de är roligare att inte veta MEN jag viste inte att jag skulle bli så mycket mer nyfiken på barn nr 2! ^^
Men sålänge barnet är friskt så spelar de ingen roll men de kliar i fingrarna om de eventuellt skulle vara en flicka då de ekar tomt på flickkläder här hemma. Nåja jag får snällt vänta och shoppa igen de när bebis kommit isf ;)

Vi längtar efter dig ♥

Åter igen en fredag och om några timmar går Ante på 1 veckas semester som också blir den sista för oss alla innan vardagen drar igång igen. Jag längtar att kunna ha en hel vecka med mina grabbar att kunna göra vad vi vill, planerna nu är att äta på halvars glass, Augustifesten kommer till stan så ner till City ska vi samt så har Ante och jag en dejt med bio på torsdag.....6 hela år tillsammans med min bättre hälft ♥
Hoppas ni får en bra helg, själv ska vi på 20 års fest i eftermiddag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: