v.32 (31+0)


Åter igen en ny vecka och allt är som vanligt, bebis växer och jag är tung och otymplig. Har börjat känna av allt mer halsbränna om dagarna och de är förjäkligt men samarinen hjälper lite iaf, sen så har jag börjat få jätte ont i höften när jag har sovit, suttit ner eller bara legat och vilat i sängen. Så när jag ska resa mig upp känns de som benen ska ge vika och smärtan som går ner i låren går inte att beskriva, ger sig ganska fort men inte kul att ha känslan av att man ska trilla framåt när man går. Ger de inte med sig inom ett par dagar/vecka så får jag ringa BM och se vad de kan vara isf. För såhär ont ska jag minsann inte behöva ha när jag bara ska resa mig upp....
Bebis bökar runt som vanligt och har for real hittat mina revben nu, man ser näst intill alla rörelser bebis gör och samtidigt som de är jättemysigt så är vissa rörelser mer obehagliga....

Nåja denna vecka har de inte blivit något bloggande av anledningen att Ante varit hemma, vi har hunnit med att handla höstkläder till Theo samt nytt regnset, besöka Theos farfar m fru och samt haft lata dagar. Jag har njutit riktigt ordentligt för snart börjar Ante jobba igen och på tisdag börjar Theodor på dagis igen efter sommaruppbehållet....tiden har gått så sjukt fort!
Igår fick Theodor hänga med sin farmor medans vi var på bio och såg The Expendables 3, rktigt bra! Våran efterlängtade dejt kväll med bara vi och inga barn (förutom då bebis som inte lät mig glömma h*n under filmen med riktiga kickar emellanåt)......på våran 6 års dag!
Från blyga tonåringar till vuxna människor som nu väntar sitt 2:a barn tillsammans, bott ihop i lite mer än 2½ år och drömmer fortfarande om hus tillsammans med stor tomt och stor familj + mer djur. Jag älskar dig min andra halva, pappa till mina barn och min livs kärlek ♥


Uppdaterar mer på Instagram så följ mig där vetja; Emmaliiv



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: