v.34 (33+0)

 
Ny vecka med pyret i magen och jag mår som vanligt, ingen större skillnad mot förra veckan. Där emot har jag nu börjat få lite svårt att somna på kvällarna då bebis ska köra ett rejält pass, fast jag har haft tur då jag kunnat sova hur lätt som helst de senaste veckorna av just samma orsak! :)
Bebisen är nu ca 44cm lång och väger 2.18kg nu (enligt gravidapp) så nu börjar de bli riktigt trångt där inne och jag märker att bebis rörelser är mer kraftfulla och syns mer utanpå, man kan inte missa en rörelse h*n gör....vilket är super mysigt ♥

Nu är de åter igen helg och i eftermiddag så ska vi åka och handla, annars denna helg har vi inget inplanerat vilket är jätte skönt. Bara vara och mysa hela familjen ♥
Sen så har både jag och Theodor åkt på en liten förkylning som jag hoppas inte blir värre, framförallt att han slipper feber.....håll tummarna!

Stolt storebror som vill hålla bebis (UL-bilden) och säger "De är Theos bäbis" ♥
Michelle
2014-09-01 @ 21:24:02
URL: http://michhagg.blogg.se

Vilken gullig son du har, min pojk heter också Theodor haha :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: