December och julstress

Hej på er!
Var ett tag sen man har varken haft lust eller ork att skriva så bloggen har fått ligga i bakrunden ett tag. Varit mycket i huvudet och runt omkring så att lägga enegri här har inte känts nödvändigt....
Nu är det ju december och julen närmar sig med stormsteg, finner tyvärr den stressande i år men beror högst troligen på att jag är väldigt trött om dagarna och finner ingen ro att pynta här hemma. Adventsljusstakar, stjärnor och gardiner samt dukar är de enda som kommit upp hittills men jag tar en dag i taget och några tomtar ska väll få pryda hemmet till jul :)
Leon har iaf fått en egen julstrumpa, en likadan som vi beställde till Theodor förra året....inte dyr alls och prisvärd! :)


Nu ska jag ge Leon mat och sen fixa lunch till mig, bjuder på en bild på äkta kärlek...syskonkärlek ♥

 
Maria
2014-12-03 @ 10:35:14
URL: http://fashionstars.blogg.se

vilka söta strumpor!
jobbigt att du upplever julen stressande, den blir ju tyvärr det ibland. hoppas du snart inte är lika trött och får lite julfrid :)

sv; nej tyvärr inte. vi började i somras för att det var lättare att ha honom helt naken då med tanke på värmen. och då började han vänja sig vid att gå på toaletten. men det kan förstås vara svårare den här tiden på året. förhoppningsvis kommer han snart själv vilja vara utan blöja :) liam gillar att känna sig stor, så vi säger att han är en stor pojke när han går på toaletten :)

och tack för dina snälla ord om bloggen!

Life of Johanna
2014-12-03 @ 11:15:47
URL: http://lifeofjohanna.se

ibland hinner man inte med




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: