Vila i frid älskade gammelmorfar....

Ja detta inlägg handlar om vad rubriken visar, i lördagskväll runt 19 tiden så somnade min gammelmorfar in rätt hastigt vad jag fått höra av mamma. Jag är glad att de ändå gick så fort så han slapp lida men hjärtat värker och jag är helt tom i kroppen, han lämnar ett stort tomrum hos mig som kommer vara svårt att fylla för min gammelmorfar var en av dom personerna som betyder allt för mig.....han har alltid funnits där i med och motgångar och jag bevarar alla minnen inom mig, varje sommar som barn när jag var ute hos han o gammelmormor på deras land, sov över på lov hemma hos dom mm. Jag är glad att han fick träffa Theodor och se mig bli vuxen och bli mamma till en underbar gosse, de var en av mina önskemål när jag fick reda på att jag vänta Theodor att han o gammelmormor skulle få träffa mitt barn. ♥
Mina tankar går till min familj och framförallt min gammelmormor, vi tar oss igenom det här ♥
 
Tack för att du fanns hos mig mina nästan 22 år på denna jord, jag vet att du har de bra på andra sidan....jag älskar dig gammelmoffa Gösta ♥ 
 
 ♥ Född 1 Maj 1934 - Död 8 Februari 2014 ♥
(rätta mig om jag har fel men är 99% säker på att han är född -34)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: