Hej då 2013.....Hej 2014!

Nytt år, nya möjligheter....nu blickar vi framåt!
Men vad hände under 2013?
  • Vi åkte till Ullared för första gången i Februari...utan barn
  • I samma veva lämnade vi bort Theodor för första gången över natten
  • Theodor fyllde 1 år i Mars!
  • Jag blev 21 i Maj
  • Den siste Maj så flyttade vi till större lägenhet....fast på samma gård
  • Andreas blev 23 i Juni
  • Vi firade 5 år tillsammans i Augusti ♥
  • I Augisti började Theodor på dagis
  • I November så köpte vi en ny bil....och jag älskar den!!!!
Ett år som de har hänt lite och inget mig emot, nu ska vi skapa nya minnen! Vi planerar redan en resa till Ullared igen i Februari, längtar :D
 
Nya pärlan som jag glömt att nämna och visa för er, vi är mer än nöjda! :)
 
Maria - mamma till Liam
2014-01-10 @ 10:41:56
URL: http://fashionstars.blogg.se

vill också till Ullared :)

sv; vad skönt! men kanske ni om några månader också kommer sluta med middagsvilan då :)

Svar: Ja jag räknar nästan med de :)
Ullared rekommenderas, speciellt om man gillar shopping ;)
Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: