Magsjuka has left the house....

ÄNTLIGEN! I söndags kom magsjuka nr 2 för denna vinter fast baktill och ej spya för Theodors del, trodde han skulle få slippa spyan denna gång men nej....den kom natten till måndag och även tisdag morgon. Men nu har de gått 48 h och Theo är på bättringsvägen! :D 
Jag och Ante har fått vara friska och de är jag glad över, dessa dagisbaciller är jag inte så förtjust i men Theodor älskar dagis och dom finns där så vi tar de som de kommer. Nu hoppas jag han slipper vara sjuk mer på ett bra tag!
 
Så dessa dagar har vi varit isolerade men nu ska vi ut så fort Theodor har vaknat från sin middagsvila :)
 
 
Maria - mamma till Liam
2014-01-30 @ 12:58:00
URL: http://fashionstars.blogg.se

härligt att magsjuka lämnat! fy hoppas vi slipper den i år kom till oss under jul och nyår




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: