Snabb leverans...de gillas!

I fredags så kom solen äntligen tillbaka med värme och en promenad samt lite cykling för Theos del blev av innan lunch. Även ett bokpaket från Goboken hade kommit till honom som vi hämtade ut :)

 
Efter lunch fick Theo se film i väntan på att Ante skulle komma hem och vi sedan fram emot kl 15 skulle besöka svärfar o Nilla. Mitt i allt när vi gör oss i odning för att åka och Ante ska äta något så får jag inte bara 1 utan 4 sms om att vagnen m tillbehör hade kommit! Så innan vi for till svärfar så tankade vi samt hämtade ut leveransen med en gång då vi ändå var ute med bilen, trodde helt ärligt inte att den skulle komma fram innan helgen men de gjorde den och jag var såå exalterad o glad för de! :)
I lite mer än 1 timma på fredagskvällen så pakade jag upp och kollade igenom att alla delar var med och hur de fungerade med sitt o liggdel, babyskyddet o basen. Blev som ett barn på julafton, lite som Ante blir när han får bygga ihop ikea möbler ;)
Jag är so far jätte nöjd och eftersom Ante litar på mitt ord så antar jag att han är desamma....så jätte intresserad var han (kan tala om att jag pratade så mycket och mesdalels med honom att han tillslut tyckte jag var jobbig....)^^

 
Här är skönheten! Theodor är jätte intresserad och säger att de är hans vagn och jo de är de ju delvis fast vi förklarar att bebisen ska ligga där och de verkar han förstå :)
Basen ska ställas in i en garderob till den ska monteras in i bilen vilket inte blir förens i höst och sittdelen ska ner i källaren då den inte behövs förens tidigast i vår, men vagnen o babyskyddet får stå uppe till bebis kommer. Sen får vagnen stå nere i vagnförådet där Theos nuvarande vagn är :)
Vad vi längtar efter pyret änu mer nu!

Igår var Theo och jag själva större delen av dagen då Ante skulle ner till Vimmerby med sin mor för att lämpa av en byrå hos Micke. Men vi gick ut efter lunchen i solen och fikade med Moa o Annika och fick dagen att gå :)
När jag höll på med maten kom Ante hem och de blev en mysig middag med grillade revbenspjäll, pomme o kall beasås samt baugette! Riktigt gott efter en varm sommardag :)

Idag har vi hunnit tvätta då vi började kl 7 imorrse, planen idag är att åka till Dollar Store om Ante orkar för just nu sover han fortfarande men så kan de bli om man är uppe o spelar sent ^^
Hoppas bara solen kommer fram mer idag också :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: