Mer nytt till bebis....o mamman!

I helgen så blev de mer nytt till bebis som vi varit ute efter, mera bra begagnat dessutom! Fick en amningskudde och en babysitter för ynka 120 kr, som hittat om ni frågar mig! En jätte gullig tjej sålde de och var glad att de kunde komma till användning....och för oss som bara lever på en lön och barnbidrag så är de guld värt att kunna spara in hundralappar då de inte är de billigaste att köpa nytt :)


Theodor var lika på de här som babynestet, han tycker de är jätte intressant med alla grejer som bebis ska ha och ammningskudden gillar han skarpt som ni ser ;)
Så den får vara framme i soffan till bebis kommer, kul att han också har nytta av den :)

Idag är de tisdag och åter igen halvtaskigt väder men dock sol emellanåt men jag funderar på om vi ska ta och städa lite om jag orkar, otroligt trött i kroppen samt foglossning MEN igår fick jag hem ett stödbälte som jag fått av fina Josse som inte behöver de längre (hon ska ha i nu i Juli) och de är guld värt! Tusen tack och nu hoppas jag de ska hjälpa! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: