Sommarmånad

Äntligen är Juni här och snart har vi en hel sommar att se fram emot! Theodor går nu sista veckan på dagis och de unnar jag honom för jag vet hur mycket han kommer sakna det under sommaren.....han ska ju liksom inte tillbaka förens i Augusti! Vi har lite inplanerat samt lite kalas så de går nog fort :)
På fredag (6/6) går Ante på 1 veckas semester och även samma dag tar min extra halvsyrra Carro studenten så de ska vi självklart vara med och fira! Och på lördag (7/6) firar vi mig och Ante som fyller nästa fredag (13/6) och även då samma dag den fredagen ska vi ner till Vimmerby och fira Linnéa som tar studenten så ja....lite händer iallafall dessa 2 helger ;)

I övrigt har helgen rullat på och vi har fått tiden att gå genom att besöka lekhusets familje helg, besöka svärmor samt en lång promenad till ICA samt möta upp svärfar :)
I söndags invigde vi sommaren med dunder och brak....klassisk svensk sommar mat!

 
Igår kom Camilla och Luna till oss för bus och lek på gården, medans barnen lekte så pratade vi mammor...super kul och ungarna leker ju så bra :)


Mys på hög nivå i fredags med mina 2 älskade barn, sparkar är inte ovanligt när bebis hör sin storebror ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: