v.22 (21+0)

Magen i v.22, fins inte så mycket att säga då jag mår som förra veckan i stort sett :)
Har dock börjat känna av bebis varje dag nu och framför allt på kvällen är h*n som mest aktiv men jag kan även känna av bebis på morgonen och på dagen....super mysigt! Har även sett första riktiga sparken som syntes utanpå magen, hela 2 gånger till och med! :)
Ante har tyvärr missat dom och när bebis hade karatepass i magen häromkvällen försökte han känna men självklart skulle bebis sluta just då...haha alltid lika frustrerande! ^^

Annars idag denna fredag och nationaldag så har vi en student att fira, finaste Carro tar ju studenten! Så vi håller alla tummar vi har nu för att Ante ska hinna hem så vi kan gå på utspringet eftersom hon inte springer ut här utan i Finspång, han jobbar som vanligt röda dagar men får gå när dom är färdiga :)
Sen så har ju Theodor sommarlov nu, var vemodigt att hämta honom igår eftersom jag vet hur mycket han älskar dagis samt alla kompisar och fröknar MEN de ska bli så skönt med ledighet och eftersom jag blir allt mer trött på mornarna nu så är de skönt att kunna vara hemma o sova lite längre ;)
Hade desamma med Theodor, vart jätte trött på mornarna efter v.20 och även nu likaså ^^

Önskar er alla en fin Nationaldag!
Maria - mamma och gravid ♥
2014-06-09 @ 11:46:37
URL: http://fashionstars.blogg.se

det är så härligt med sparkarna! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: