v.23 (22+1)

Hej på er! Som trott så hade jag ingen tid igår att varken blogga eller ta en magbild! Förmiddagen gick åt att packa och sen skulle vi till Pizza Hut och käka lunch innan vi tog riktning mot Vimmerby :)
Men magbild togs idag så ni blir inte utan! ;)

Magen i v.22+1, älskade lilla kula ♥
Bebis sparkar och håller igång i stort sett varje dag och jag känner att dom blir mycket mer kraftfulla nu, igår/i natt hade jag lite svårt att somna när h*n höll på! Halsbrännan verkar ha kommit för att stanna, känner av den i stort sett varje dag nu och vissa dagar mer o vissa mindre....även sura uppstötningar kan jag få ibland.
Sen så har jag även börjat få foglossning, framför allt när vi står och går mycket så känns de som allra värst, är hanterligt än så länge men ont gör de absolut. Hade knappt foglossning med Theodor så detta är nytt för mig och jag känner att om jag ska klara av att vara ute i sommar och gå så måste jag ha ett graviditetsbälte/foglossningsbälte för i längden så kommer de bara plåga mig. Ska troligtvis få ett så känns super, vill ju kunna gå normalt när vi framförallt är och handlar ;)

Idag blr en lugn dag idag, kom hem runt 00.15 i natt så var bara bums i säng för oss alla men Theodor tog längre tid på sig att somna än trott, ca 15 minuter så kom inte i säng förens runt 1. Har ont i både rygg och nacke idag så massa vila blir de, dessa 4 timmar i bil tur och retur som de blev igår känns verkligen idag! Men vi hade en jätte mysig dag i Vimmerby för att se Linnea springa ut och sen ner till Målilla där hon bor för mat och fika, åter igen grattis tjejen! :)

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: