v.24 (23+0)


Välkommen vecka 24! Denna härliga graviditet med halsbränna och foglossning till o från men värst just nu är nog när de är varmt ute, kokar inom mig och känner mig som en svettbomb! Var ju gravid med Theodor under höst och vintern så detta är helt nytt för mig, men skulle göra om de alla gånger ♥
Vågen visar nu på morgonen + 3.5 kg så inte så farligt med tanke på hur stor jag börjar bli ^^
Bebis håller igång som vanligt och har även känt av kullerbyttor samt hicka, får se när Theodor vågar känna på magen...än är han avvaktande och vill inte. Men prata om bebis kan han allt ;)

Idag är de midsommarafton och här hemma äter vi silllunch vid 11-12 och i eftermiddag åker vi ut till svärmor o co för grillning och umgås, än så länge ser prognosen bra ut för vädret idag men lite kyligt....nåja så länge de inte regnar är jag nöjd :)

Önskar er alla en underbar midsommar med god mat och gott sällskap!

Midsommarkille ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: