Happy 22!

Hej på er! Helgen har gått och jag har lyst med min frånvaro men när sambon är hemma har jag ingen som helst lust att sitta här utan bara spendera tid med honom och Theo....vilket är ganska självklart! ;)
I lördags viste vi inte alls vad vi skulle hitta på då solen lös och de var sommarvärme ute, helt underbart! Men Ante förslog en sväng ner till stan då jag pratat om nya skor till Theo o mig samt sommarkläder till mig och min växande mage! Sagt och gjort gick vi ner och njöt av solen och dess värme, hittade sommarskor till Theodor och mig ganska fort och är mer än nöjd....älskar DinSko's barnskor! :)

 
Letade sen som en tok efter tunikor och klänningar framför allt att kunna ha i sommar men inget föll mig i smaken eller var av fel material men tillsist hittade jag en klänning på HM som jag är skapligt nöjd med, inte de snyggaste kanske men såååå otroligt bekväm! :D


Kommer torligen leva i denna samt långa linnen i sommar.....men ska kolla lite på nätet också efter shorts i bra meterial att kunna ha också :)
Efteråt så gick vi till Halvar's och köpte lite glass och njöt av att sitta ute!


Igår var de inte vilken dag som helst utan min 22 års dag, ett år äldre och ett år visare eller vad man säger :)
Fick lite besök på eftermiddagen av mamma, svärmor och Isak, tack för de samt de jag fick! :)
Av Ante hade jag redan fått min present som är ett besök på Harry Potter utställningen som är här i stan hela sommaren, närmare bestämt ska jag och svärmor dit den 28 Juni och de ska bli så otroligt kul :D
Antes och mitt firande går inte av stapeln förrens i Juni, där av inget firande igår utan bara fika :)
I övrigt så har vädret vänt och solen är som bortblåst och regnet har hittat tillbaka idag, slödag har de blivit men en snabbvisit till affären har de iallafall blivit :)
Nu väntar vi på att Ante ska komma hem och om en stund fixar vi lite middag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: