Huvudvärk....

Hej på er! Helgen har gått så fort att jag inte ens tänkt på bloggen men nu tänkte jag sumera lite :)
I lördags så hade vi inget inplanerat men vi bestämde oss för att åka ut till Theodors farmor en stund på eftermiddagen men innan de åkte vi till babyproffsen och tittade på vagnar för att se vad som föll oss i smaken och just nu lutar de åt en Emmaljunga, vi ska åka dit själva utan Theo när de börjar närma sig och bestämma oss då....inte de lättaste med en 2 åring som ska vara överallt ;)
Sen så gick vi upp till lekia (våningen ovan) och skulle titta på en leksaksgrill som Theodor tittat så mycket på i katalogen som vi tänkte han skulle få köpa för egna pengar men en stor besvikelse blev det då den var ranglig, plastig och kändes inte som att den skulle hålla särskilt länge så han fick titta och se om han hittade något annat och jo en radiostyrd bil utan sladd fick de bli som han älskar! :)
Hem sen till svärmor i de halvtaskiga vädret och regnet kom lagom till vi åkte hem och solen kom väl hemma sen när jag la köttet på grillen....typiskt då vi annars skulle grillat där ute!
Gott var de iallafall ;)


Vi kollade på ESC finalen och Österrike var överlägset bäst i lördags, stark powerfull låt som sätter sig på hjärnan! Conchita Wurst var värd de efter all kritik om sin medverkan och detta tyder på att vi kan alla kan vinna oavsett ursprung, läggning eller hur vi ser ut! Go Conchita! (eller Tom) ;)
En hedrande 3:e placering för Sanna och hennes "Undo", topp 10 gissa jag men topp 3 var ju över mina förväntningar! Fast hennes låt stack ut då dom flesta bidrag i år inte var så bra som man hoppats!

I söndags hade vi en slappar dag och gjorde inte i stort sett något förutom de nödvändiga, skönt att bara mysa och ta det lugnt med min fina familj ♥

Igår hade vi en lekdag med Jenny och Moa, först på öf och sen hemma hos oss fram till dom åkte innan 15. Jätte kul då vi inte ses så ofta, barnen var lyriska men samtidigt kivades och bråkade om vartannat....som de ska vara ;)

 
Igår började även en molande huvudvärk som gav med sig med Alvedon men kom tillbaka igår kväll och ingen sömn hjälpte. Den var kvar lite latent i bakhuvudet idag och brast när jag kom hem förut från mamma som jag besökte en stund efter jag lämnat Theodor på dagis. Så alvedon intaget igen och de känns rätt bra nu fast inte helt 100. Jag är så otroligt stel i nacken så tror de kan vara det tyvärr, Ante får plåga mig lite sen så jag förhoppningsvis blir kvitt smärtan! Funkar inte det så får jag ringa min BM och be om att få komma upp och kolla järnvärdet så jag inte får i mig för lite tabletter!

Nu så blir de lunch och sen diska, sen massa vila innan prinsen ska hämtas ♥
 
Agnetha
2014-05-13 @ 11:25:15

Nu tycker jag att det är på tiden (pekfingret mot dej ;) )att du söker läkare för din huvudvärk. Du har haft det så länge. Huvudvärk som kommer och går är inte bra ( för humöret) Gör nu farmor glad och sök för dina besvär med huvudvärk.
Kram

Svar: Så ofta är de inte, förut var de järnbrist garanterat och nu är de tillbaka och troligtvis nacken då de gör ont där nu när huvudvärken är borta (tack o lov). Låter Ante massera sen så får vi se!
Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: