Järnbrist och förväntan

Usch! Huvudet känns alldeles mosigt och jag är sååå trött, tröttheten kan vi utesluta då de är sonens "fel" om man får uttrycka de så. Han har kommit in till oss vid 2.30-3.00 dessa 2 nätter som varit och haft svårt att somna om, hoppas febern ger med sig snart så vi alla får mer timmars sömn på nätterna. Han är pigg och vill ut och leka så de är bara positivt iallafall :)
Angående mosigt huvud så har jag haft ont i skallen till och från i 2 dagar och inga värktabletter hjälper så de är troligen järnbrist. Tar apotekets egna tabletter för gravida som innehåller järn, folsyra, C-vitamin mm men de är väll antagligen för lite järn i dom tabletterna för att min kropp ska klara av vardagen så nu messade jag sambon som förhoppningsvis ser messet och kan handla hem rena järntabletter till mig så jag får leva normalt och inte ständigt be Theodor sänka rösten eller sluta leka högljut :/
Så just nu är vi inte på topp här hemma men förhoppningsvis mår vi båda bättre i morgon så vi kan gå ut lite fast vädret inte är de bästa just nu :)

Fick för övrigt ett mail från Goboken om att välkomstpaketet till bebis är påväg hem till oss, så förväntansfull de de är ett helt annat paket än vad jag fick med Theodor :)
Dessutom tycker jag de är super generöst att ge ett nytt välkomstpaket när de kommer ett nytt barn. Tack Goboken!  Jag kan varmt rekomendera dom om ni inte redan är med där, dom anpassar ett bokpacket varje månad till ditt barns ålder och de är inget köp tvång! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: