v.18 (17+0)

Helt otroligt, snart är vi halvvägs och de känns inte som en evighet längre! Sommaren får gärna komma men gå relativt fort då vi längtar något otroligt efter den lilla i magen ♥

Magen i v.17+0
 
Som jag berättat i veckan så har jag ju känt av första riktiga gympapasset från bebis i magen och jag älskar verkligen att känna att h*n lever och mår bra. Har endast känt av lite sen i onsdags men förhoppningsvis så kommer de komma allt mer nu :)
Annars mår jag bra fast är så otroligt trött fortfarande men de är hanterbart då jag fått sova lite extra dom morrnar Theodor vaknat vid 5, då har han tittat på barnprogram och sitter för de mesta där en stund :)
Exempelvis idag, känner mig jätte utvilad då han inte sa ett knyst och lät mig sova i 2 timmar! Var förstås inte meningen att ligga kvar längre än kanske en halvtimme men graviditeten och hans tidiga mornar gör mig oerhört trött och att han förstår att jag behöver sova ibland är helt otroligt, våran fina stora kille ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: