v.20 (19+0)

Oj oj snart är vi halvvägs, denna milstolpe som alla gravida väntar på är snart kommen för min del och då kan man börja se ljuset i tunneln att de bara är "en halvlek kvar"! :)
Jag mår som vanligt bra men trött, har dock extrem värk i nacken fast de är uteslutet från graviditeten då jag fick ont efter att Theodor sov halva natten hos oss i går natt så har tyvärr fortfarande ont. Masserar, knådar, använder våran massage hand vi har men inget funkar, får be Ante ta en omgång ^^

Magen v.19+0 ♥
 
Inte mycket har hänt sen förra veckan, ungefär lika stor men största skillnaden är rörelserna från lilla 2:an. Känner dom allt tydligare och oftare nu och de är hur mysigt som helst, hjärtat smälter lite varje gång :')

Idag är Theodor sig själv, tack o lov! Våran glada, spralliga och påhittiga kille är sig själv igen efter att ha haft en dag nere på botten. Han hade varit lika lekfull som vanligt på dagis och de är ju skönt, hemma hade han ett utbrott dock pga värmen. Han svettades riktigt ordentligt och vägrade ta av sig kläderna och dricka vatten....inte lätt för dom små! :(
MEN idag är han på bra humör och de ska jag ta vara på, vi går ut i solen sen med lite festis och frukt o myser innan lunch ska lagas och sen ska vi iväg och storhandla :)

 
Mamma och pappa älskar dig ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: