1 månad och pepparkaksförbud

Jag är nog inte den enda som undrar vart tiden tar vägen, idag är det 1 månad sen Leon kom till oss och det märks verkligen nu att han inte är ett spädbarn längre. Han ska vara med och titta, försöker fästa blicken och försöker sig på ljud när vi pratar med honom samt att han log mot mig o Ante första gången i söndags.....vilken farsdag present slår det? ♥

Lillprinsen igår ♥

Vi har haft minst sagt en berg och dal bana denna månad då de är som man hört och misstänkt själv....omställningen från 1 barn till 2 är jobbig! Theodor har trotsat delux och gråter för i princip allt, inget han gjorde när Leon var i magen så detta kom i samband med Leons ankomst för 4 veckor sen. Än är de tufft men inte som de var första veckorna, vi har kommit in i bra rutiner hela familjen som verkar funka just nu iaf och Theodor vet vart våran gräns går så han testar inte lika mycket men han är pappas pojke nu, kan bara skrika på mig och tjafsa emot men när Ante säger emot så börjar han gråta. Sällan jag får göra något nu men jag tar de med ro får jag vet att de är en period som kommer gå över så småning om :)
Annars har vi njutit och sugit in kärleken som våra två prinsar ger oss, så mycket kärlek ♥

Farsdag i söndags, bara massa mys hemma.....tack för att du är världens bästa pappa till våra barn ♥

Annars så går jag nu igenom ett expriment på Leon....stackars barn. Nej men förra veckan hade han ett par kvällar då han hade svårt att bajsa och till helgen blev de bättre och så kom jag på igår att jag tagit pepparkakor till kaffet varje dag efter att jag lämnat Theodor och misstänker nu att de är dom som spökar i hans mage! Så är han bättre ikväll så har jag förbud så länge jag ammar.....hur ska jag klara julen utan pepparkakor? Herregud de kommer bli jobbigt men allt för att lilleman ska må bra ♥

Nu vaknar ett stycke bebis så bäst jag tar honom, kram på er och glöm ej instagram; Emmaliiv



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: