3 veckor

Hej på er, just nu hinner jag inte med bloggen i den utsträckning jag hade önskat men jag finns som tidiagre sagt på instagram med namnet EmmaLiiv!

Dagarna rullar på bra och just nu är vi inne på andra veckan med bara jag och Leon, börjar få in bra rutiner iaf dagtid för nattetid äter han när han eller jag vaknar så de funkar super bra just nu! Ersätting slutade vi med i fredags och de har funkat förvånansvärt bra, han är nöjd och sover bättre vilket är guld värt! :)
Igår var vi på bvc och kontrollerade att han går upp bra fram för allt eftersom jag bara ger bröstet nu och ja 200 gr upp på 8 dagar var klart godkänt och nu väger han 4380gr och är 57 cm lång! Alltså den gossen har så långa ben att de är inte klokt, blir nog lika lång som sin pappa och inte länge ^^


I södadags blev han 3 veckor och om en vecka är han redan 1 månad "gammal", tänk att an glömmer hur fort de går första tiden! Han är en jätte nyfiken kille som tittar mycket och på allt, lyfter gärna på huvudet vilket han gjorde redan första veckan men nu är han något starkare och kan hålla upp huvudet i ca 20-30 skunder innan han lägger sig igen.....vi tippar på att han kommer gå tidigare än Theodor så vi får väll se för just nu känns de som att han är tidigare med de mesta men självklart så kan de ju vända och bli helt tvärt om :)

 
Nu ska jag passa på  att njuta lite till och kanske städa lite innan Leon vaknar, minisjung väntar i eftermiddag när Theodor hämtats! Kram på er!

 
Våra prinsar, vårat allt.....vad mamma och pappa älskar er ♥
Maria
2014-11-06 @ 14:35:23
URL: http://fashionstars.blogg.se

haha ja otroligt olika verkligen! liam är en liten mini :) kläderna räcker längre i alla fall haha

vilka gosiga bilder :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: