Bebisbubbla

Nej nu har jag hållt er på halster länge nog, hej på er!
Denna bebisbubbla som vi levt nu i 11 dagar är verkligen underbart och vill inte att den ska ta slut, men Theodor har nu gått första veckan på dagis och han är så glad att vara tillbaka samt att Antes pappadagar snart är slut. Verkligheten smyger sakta men säkert på en igen!
Vi mår bra, lilleman har haft lite problem att gå upp i vikt igen men de går sakta uppåt, kombinerar ammning och ersättning som jag även fick göra med Theodor och de verkar funka även på lillebror så de är jätteskönt. Nöjd bebis ger nöjda föräldrar...speciellt mamma! :)
Vi är helt innerligt förälskade i våran nya familjemedlem, stora som små. Våran andra prins har fångat våra hjärtan precis som sin bror gjorde och storebror är så stolt och pratar så fint med sin bror och vill hjälpa o hålla lillebror. Mammahjärtat smälter och jag blir så stolt över våran stora och duktiga kille ♥


Vagnen invigdes för lite mer än 1 vecka sen och båda pojkarna älskar den och lika så deras föälrdrar.....att vi kunde träffa så rätt gällande Theodor och ståbrädan! Förälske från första stund :)

 
Hur mår mamman då? Jo jag mår så mycket bättre än efter förlossningen med Theodor! Jag har inte lika ont och blöder mindre samt känner mig piggare, att de kan vara så olika! Jag sprack även med Leon så samma visa gällande läkning som med Theodor MEN jag känner inte av de lika mycket vilket är super skönt! :)
Jag kan få på mig mina vanliga byxor igen och magen sjunker sakta men säkert ihop!

Bild från idag, längtar till jag kan börja träna bort degklumpen!
 
I framtiden så ska en förlossningsberättelse komma upp men sålänge får ni nöja er såhär. Nu ska jag käka lite och sen väcka Leon för mat och även Ante då vi har tid för hörseltest på lilleman kl.13.30 innan vi hämtar Theodor....kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: