Ensiffrigt!

Så härligt att de äntligen är den solig höstdag, varit riktigt ruggigt med regn och mulet de senaste dagarna så de behövs verkligen!
Igår var jag hos barnmorskan, sista besöket innan beräknad förlossning och de kändes så skönt eftråt att veta att snart...snart är dagen här. Jag hoppas att jag inte ska behöva komma tillbaka den 21e utan att den lilla vill komma snart, än har jag inte känt några tecken på att h*n vill ut!
Men allt såg bra ut, jag har nu gått upp ca 15 kg och de är mer än jag hade för slutvikt när jag väntade Theodor men min BM tror de beror på mina svullna fötter och nu händer också....inte kul men än så länge är de hanterbart! Sf måttet låg mellan 36-37 cm, hon var lite osäker och bebis hjärtslag låg på 146 ♥
Pyrets hjärtslag har gått upp och ner hela graviditeten så blir ännu mer spännande att se vem som är där inne, många går på myten att ju fler slag i minuten så är de en flicka....men de behöver ju inte alls vara så! Hur som blir vi glada bara vi får en frisk och kry bebis :)

Igår gick vi även in på ensiffrigt så inte alls långt kvar nu, jag är peppad och redo och vi väntar på dig i magen! Ante tar nu bilen till jobbet pga ifall de skulle starta så vi är så redo vi kan bli ^^ ♥

Årets dagisporträtt.....tänk att denna charmör snart är storebror ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: