Lillebror!

Hej på er, har velat uppdatera i flera dagar nu men inte funnit varken tid eller ro att sätta mig ner och skriva dessa rader förens nu. Blev minst sagt en händelserik helg....mer än vi hoppats på!
I lördags kl.15.15 gick vattnet och i söndags den 12:e oktober kl.08.21 så föddes våran andra prins, Theodors lillebror Leon kom till världen med sina 4420gr och 54 cm ♥

 
En underbar liten varelse som tagit oss alla med storm och fyllt våra hjärtan med mer kärlek! Theodor var avvaktande i början men efter att vi fått komma hem i måndags så har de blivit mer självklart för honom att Leon är bebisen vi väntat på, så nyfiken han är på honom o vill gärna hjälpa till om han kan....världens finaste storebror ♥
Skriver mer om förlossningen i ett annat inlägg senare men för att vara kortfattad så tog de längre tid från att vi kom in till han var ute än både vi och barnmorskorna trott då jag öppna mig rätt fort de första 2 timmarna och sen tog de stopp....men efter mycket slit, smärta och framförallt ett jävlar anamma så klarade vi de för ja utan Andreas så hade jag gett upp ♥

 

Välkommen till världen Leon ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: