v.40 (39+0)

 
Åh äntligen går vi in i denna vecka och förhoppningsvis den sista graviditetsveckan! Vi får se helt enkelt om de blir någon bild i v.41 som de blev med Theodor :)
Jag mår som vanligt och räknar mest ner dagarna nu, är tung och har ont i bäcken samt ryggen till o från. Sammandragningar och svullna fötter + händer.....hur mycket jag än vill njuta av sista tiden som gravid är de tyvärr rätt svårt när jag har så ont som jag har oftast. De jag njuter allra mest av när jag kan är bebis rörelser och bebismagen, snart finns den inte där mer och de är ju då jag kommer sakna den som mest! ♥

I övrigt idag är de äntligen fredag vilket som vanligt betyder att vi har en helg utan jobb och tidiga mornar hela familjen, vi har ett litet kalas inplanerat imorgon men annars blir de en lugn helg om inte bebben bestämmer sig för att komma ut! Man kan ju alltid hoppas ^^

Snart är ni 2 ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: