Vardag igen

Så var de bara jag och Leon hemma, Theodor är på dagis och Ante jobbar. Sitter och tittar mig omkring i våran något inte så städade lägenhet men de tänker jag skita fullständigt i iaf idag, jag ska passa på att vila och njuta av den tystnad som är förutom när Leon gör väsen utav sig vilket är inte så ofta som sin storebror ;)
Leon är idag 16 dagar "gamal" och jag förstår inte vart dessa 2 veckor tagit vägen? Känns som han kom igår men ändå som att han alltid funnits hos oss.....de har han ju iofs nästan 9 månader i min mage!
Igår hde vi första BVC besöket då våran bvc-sköterska hade semester förra veckan och den andra var sjuk när vi väl bara skulle upp och väga lilleman. Vi var uppe i onsdags förra veckan bara för att få en vikt samt de andra måtten av distriktsköterskan och då såg de ut att gå uppåt sakta då vågen stannade på 4030gr. Men igår så gav de resultat och han väger nu 4180gr och är 55.5cm lång! :)
Minskar lite på ersättningen då jag fått mer i brösten och inom en snar framtid hoppas jag kunna amma helt.....happy mama!
Igår var även Leon med till öppna förskolan första gången utanför magen o jag var även helt själv med grabbarna och de gick jätte bra. Theodor är ju så van att vara där och känner sig jättetrygg hos Kerstin och Gunilla att de inte var några problem alls för mig att sitta o amma Leon då han förstog o lekte eller gick till någon av dom :)

 
Vet att bloggen är inte så aktiv men vill ni följa våran vardag så finns instagram där jag heter EmmaLiiv
Dessutom är förlossningeberättelsen snart färdig.....håll ut! :)

Kram på er! 
Maria
2014-10-30 @ 07:35:06
URL: http://fashionstars.blogg.se

mysigt med lite egentid för er två :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: