1 månad kvar samt BM

Vilken dag! Igår inte långt efter att jag skrivit inlägget om bvc besöket så upptäckte jag att Theodor var varm och mycket riktigt så låg tempen på 39.0, så idag har han varit hemma från dagis och haft lite mer än 38.5 idag. Har även upptäckt idag att han har åtminstone 2 blåsor på tungan och även en hel del på rumpan så misstänker att han fått höstblåsor, han är pigg och verkar inte lida av det så vi hoppas det inte blir värre :)
 
Idag har ante även varit hemma från jobbet då han inte behövdes (han jobbar timmar vid behov) så tur i oturen så kunde jag gå till barnmorskan idag utan att behöva tänka på Theo. Allt såg bra ut med bebis och mig men h*n  ligger neråt rörlig så ej fixerad som jag trodde tyvärr,  hoppas bebben bestämmer sig för att lägga sig på plats snart!  ♡
Då barnmorskan inte riktigt hittade vart huvudet låg så fick hon hämta ultraljudsapparaten bara för att försäkra sig om att bebis inte låg med rumpan ner,  mysigt att se den lilla igen om så bara för en snabbis. Sf måttet låg på 35 cm och jag har knappt ökat ett kilo i vikt sen förra gången :)
 
Idag är det även endast 1 månad kvar till beräknad förlossning och vi längtar så otroligt mycket nu alla 3 efter bebis ♥
 
Vi är redo för dig nu så du får gärna komma tidigare ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: