v.37 (36+0)

De senaste dagarna är dom "äntligen" här.....molande värk! Har ont till och från flera gånger om dagen och även fast jag hoppas och vill att bebis ska komma snart så tror jag tyvärr att jag hoppas för mycket men man ska aldrig säga aldrig! :)
Annars mår jag som vanligt, tar forttfarande järntabletter och känner mig lika smidig som ett kylskåp! Jag försöker tänka positiva tankar då sista tiden är den jobbigaste (iaf för mig) men inte lätt alla gånger, de är ju tur att man vet vad som väntar i slutändan även fast krystvärkarna skrämmer allra mest! Men har jag gjort de en gång och kvinnor i flera generationer har gjort de....ja då kan jag också göra de igen!
Sen är svullna fötter ett faktum på mig, strumpor sitter tight och de känns som att jag går på gelépåsar som sitter under fötterna....inte de minsta skönt då de känns varje fotsteg och tillslut gör de ont :/


Vad vi väntar och längtar men snart.....snart är du hos oss ♥


Ett par nyblivna föräldrar påsken 2012, Theo var dryga 5 veckor gamal och tänk snart är vi där igen....fast med en 2 åring också ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: