v.38 (37+0)

 
Med 20 dagar kvar till BF går jag nu in i vecka 38 och räknas därmed som fullgången....alltså vill bebis komma nu så förhindras det inte. Skrämmande men så otroligt skönt på samma gång. Har haft ont sen igår kväll med molande värk som bara ligger och smärtar men tycks inte bli mer, idag har jag ont i bäcken när jag går och ska resa mig upp samt extremt ont i ryggen....inte min dag idag med andra ord!
Annars är det som vanligt med lite sammandragningar emellanåt och halsbränna men till skillnad från graviditeten med Theo har jag klarat mig ganska bra från den tack o lov! Om dagarna är jag tröttare och vilar minst en gång för att orka, annars är jag riktigt trött på kvällen sen. 
Nu räknar vi ner och om mindre än 3 veckor beräknas du komma ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: